City Service
Domeniul de activitate al activităților noastre include, de asemenea, curățarea amplasamentului și a teritoriului adiacent, colectarea gunoiului, curățarea acoperișului, spălarea fațadelor și vitrinelor, șlefuirea, lustruirea pietrei, curățarea chimică a covoarelor și a mobilierului tapițat.
Întreprinderi și ateliere de producție
Birouri și magazine
Apartamente și case private
Principalele principii de bază ale muncii
Principiul Parteneriatului
Pentru compania City Service, curățarea profesională de înaltă calitate este o garanție a cooperării pe termen lung cu Clientul. Sarcina companiei noastre de curățenie este să depunem toate eforturile pentru ca curățarea spațiilor să contribuie la desfășurarea cu succes a afacerilor partenerilor noștri și să găsească soluția optimă la problemele acestora.
Principiul de Planificare
Suntem o companie modernă de curățenie care ne străduim să ne optimizăm munca. Acest lucru ne oferă posibilitatea de a oferi partenerilor noștri prețuri accesibile și de a sugera cum să reducem costurile de curățare.
Principiul de Activitate
Serviciile de curățenie sunt în mod constant îmbunătățite – apar noi materiale și tehnologii. Compania noastră monitorizează constant condițiile de piață aflate în proces de schimbare continuă și lucrează în conformitate cu cele mai recente realizări în domeniul curățării profesionale a spațiilor. Nu permitem apariția problemei, ci lucrăm întru prevenirea problemei, previzionând și luând măsuri în avans.
Calitatea serviciilor profesionale de curățenie
Reputația de partener de încredere și serviciile de înaltă calitate stau la baza afacerii de succes a companiei noastre de curățenie.
Apreciem fiecare client și garantăm îndeplinirea cu atenție a obligațiilor noastre atât pentru o curățenie generală unică a biroului după mutare, cât și în cazul lucrărilor planificate în condițiile unui acord anual cu o întreprindere sau instituție.
Principalele principiile de bază ale muncii
Toți angajații sunt înregistrați pentru muncă în deplină conformitate cu legislația muncii, astfel încât clienții noștri nu trebuie să se îngrijoreze că vor deveni complici la încălcarea legilor Republicii Moldova.
Compania noastră de curățenie plătește toate impozitele și funcționează absolut transparent. Partenerii companiei City Service pot avea încredere în fiabilitatea companiei.
Externalizarea curățeniei
Dacă vă mai îndoiți de oportunitatea externalizării responsabilităților de curățenie, vă vom oferi mai multe argumente în favoarea companiei noastre de curățenie:
Vă puteți concentra energiile pe îndeplinirea sarcinilor de bază ale afacerii fără a fi distras de probleme secundare.
Nu veți pierde timp și bani pentru îndeplinirea funcțiilor ce nu corespund profilului dvs. – acest lucru va fi făcut de echipa noastră de specialiști.
Curățenia profesională zilnică și generală a birourilor și a spațiilor industriale, precum și a altor tipuri de lucrări de curățenie – acesta este profilul nostru.
Curățenia după renovare sau lucrări înalte la spălarea ferestrelor și fațadelor poate fi efectuată la cel mai înalt nivel și la o calitate superioară numai de către o companie specializată.
Prețurile noastre pentru lucrările de curățenie vor reduce costul serviciilor de curățenie profesională.
Transparența și puritatea activităților noastre de afaceri vă oferă posibilitatea de a controla pe deplin toate procesele.
Externalizarea serviciilor de curățenie crește atractivitatea investițională a companiei dumneavoastră.
Calitatea managementului companiei dvs. se îmbunătățește datorită scăderii sarcinii asupra administrației.
Ultimul argument este – calitatea serviciilor de curățenie profesionale. Doar prezența specialiștilor cu experiență…
Elementul de cheltuieli pentru curățenie este inclus în costurile activității principale, ceea ce reduce baza de impozitare.
Toate acestea permit atragerea investitorilor în timpul formării și extinderii afacerii, mai ales atunci când ratele de creditare în bănci sunt mari și se simte o oarecare lipsă de resurse. Un alt argument convingător este faptul că TVA-ul inclus în factura pentru plata serviciilor noastre este luată în considerare pentru fiecare perioadă de raportare.
Ne asumăm absolut toate problemele legate de identificarea și instruirea personalului pentru prestarea serviciilor de curățenie, înregistrarea acestuia pentru muncă, furnizarea de haine de lucru, echipamente de protecție personală, menținerea tuturor tipurilor de raportare, achiziționarea de echipamente și materiale, asigurarea siguranței, respectarea cadrului legal și de reglementare.
Ca urmare, riscurile de management ale companiei dvs. în acest domeniu de activitate de producție sunt reduse la minimum.
Întregul lanț tehnologic, construit de noi pentru mulți ani de activitate, exclude neîndeplinirea obligațiilor datorate „factorului uman” – nu există persoane aleatorii în echipa noastră.
полный перечень специального оборудования, инвентаря и расходных материалов могут обеспечить выполнение современных требований по чистоте помещений.
Мы гарантируем Клиентам высокое качество уборки, соблюдение сроков и договорных обязательств, полную прозрачность финансовой отчетности.